Toimitusehdot
Voimassa 1.9.2019 alkaen
Yleistä verkkokaupasta
Verkkokaupan tuotteita myy Rautakauppa ja Kotoilupuoti Riitmotti y-tunnus 2843515-3. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen. Mikäli haluat tilata EU-alueelle, ota yhteyttä sähköpostitse riitmotti@gmail.com.Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.riitmotti.verkkokauppaan.fi ostoskorin kautta.
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.
Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Tilausvahvistus
Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:
-
viitenumeron
-
pankkitilinumeromme
-
laskun loppusumman
Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit tarkastaa tilauksen sisällön.
Maksutavat
Tuotteet ja niiden toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä.
Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla:
PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla.
Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Mash.
MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.
Jousto: Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta maksuaikaa. Ostokseen lisätään 2,90€:n laskutuslisä. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90€/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90€/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Joustolla ostaminen on turvallista. Ensimmäisen ostoksen yhteydessä teet vahvan sähköisen tunnistautumisen. Palaavana asiakkaana voit tunnistautua helposti puhelimeen lähetettävän kertakäyttöisen koodin avulla. Jokaisen ostoksen yhteydessä teemme reaaliaikaisen ja automatisoidun luottopäätöksen. Maksutapahtuma ja tietojen välitys tapahtuu aina suojatussa yhteydessä. Lasku toimitetaan sähköpostitse. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com. Jousto –verkkokaupan mukavin maksutapa!
Mash: Mash-ostokset rahoittaa Mash Finance Oyj (Y-tunnus: 2159120-9). Olemme vuodesta 2007 asti toiminut suomalainen rahoitusalan yritys.Mashia voivat käyttää useimmat Suomessa vakituisesti asuvat 20-70-vuotiaat, joilla on suomalainen henkilötunnus ja joilla ei ole maksuhäiriömerkintöjä. Maksutapa on mahdollinen 10–3 000 euron ostoksille. Erämaksu laskutetaan 30 päivän välein, ja esimerkiksi arvoltaan 2 000 euron ostoksen todellinen vuosikorko on 29,25 % maksuajan ollessa 12 kk, jolloin kokonaishinnaksi tulee 2 291,95 € (sis. kaikki kulut). Mash Finance Oyj:llä on oikeus tarkastaa Mash-laskulla tai -erämaksulla maksavan asiakkaan luotto- ja osoitetiedot ja myöntää tai evätä luotto niiden perusteella. Mash-laskulla tai -erämaksulla maksavan tulee antaa henkilötunnuksensa tilausta tehdessään.
Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot
Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: payform@bambora.com
Puhelin: 029 300 5050 (arkisin klo 9-16)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta
Toimitusaika
Tuotteiden toimitusaika 7-14vuorokautta.
Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan Riitmotin etusivun "Ajankohtaista"-osassa.
Toimitustapa ja toimituskulut
Toimitamme tilaukset Matkahuollon ja postin välityksellä. Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Verkkokaupassa maksetut tilaukset voi myös noutaa erikseen sovittuna ajankohtana varastoltamme osoitteesta Kauppatie 14, 58500 Punkaharju. Tällöin toimitus on maksuton. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset pakettina ja maksikirjeenä, vain pakettia voi seurata lähetystunnuksella. Mikäli toimitus halutaan "särkyvää" -pakettina, lisätään toimituskuluihin erilliskäsiteltävän paketin maksu postin voimassaolevien hintojen mukaan. Isommat paketit toimitamme Matkahuollon bussirahtina. Toimituksen etenemistä pystyt seuraamaan rahtienseurannasta: Postipaketit: http://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/palvelut-verkossa/lahetysten-seuranta-ja-ohjaus.html Matkahuolto: https://www.matkahuolto.fi/fi/pakettipalvelut/lahetysten-seuranta. Otamme teihin yhteyttä, mikäli tilaus ylittää normaalit posti- ja bussipaketti määrän/ painon sopiaksemme rahditustavasta. Tilaukset voi myös noutaa myymälästämmme osoitteessa Kauppatie 14, 58500 Punkaharju. Varaamme tilattuja tuotteita 7vrk tilauspäivästä jonka jälkeen ne siirretään takaisin myyntiin. Suuret ja/tai painavat paketit toimitamme Matkahuollon kautta.
Vaihto- ja palautusehdot
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
Mikäli haluat palauttaa jonkin tuotteen, ota meihin yhteyttä saadaksesi palautustunnuksen ilmaista palautusta varten!
Rautakauppa ja Kotoilupuoti Riitmotti
riitmotti@gmail.com
0408273919
Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
-
asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
-
pankkitilinumerosi
-
sekä kopio Rautakauppa ja Kotoilupuoti Riitmotin tilausvahvistuksesta
Palautusosoite:
Rautakauppa ja Kotoilupuoti Riitmotti
Kauppatie 14
58500 Punkaharju
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.
Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen riitmotti@gmail.com tai postitse:
Rautakauppa ja Kotoilupuoti Riitmotti
Kauppatie 14
58500 Punkaharju
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.
HUOM! Mikäli pakettia ei noudeta kunkin toimittajan määräämään säilytys päivämäärään mennessä (ykeensä 1-2vko), perimme meille palautuneesta toimituksesta toimitusmaksun 8,90€ joka vähennetään palutuneen tilauksen arvosta maksua hyvitettäessä!